pátek 31. prosince 2010

Velmi drsné vztahy 2

Napsali: Jaroslav Mašek (liché díly) a Viki Pokorná (sudé díly)

Psáno a publikováno na Facebooku
31. 12. 2010 od 12:50 do 19:10.

*

Prolog:
A silvestrovská povídka se letos nekoná?

*

Díl 1.: Ztráty a nálezy:
"Miláčku, nevíš, kde je ten klíč?"

Díl 2.: Bylo nebylo:
"Víš, kdysi dávno... skončil v kanále"

Díl 3.: V kanále:
"Nečuchej ke mně! Už tam nebyl."

Díl 4.: Ukřivděná a rozhořčená
"Nepřibližuj se! Všechno je tvoje vina!"

Díl 5.: Usmíření:
"Jdu do sprchy. Pojď se mnou."

Díl 6.: Zuřivost:
"Ty ses zbláznil! Odemkni mě! Hned!"

Díl 7.: Hned?
"Hned. Tak už se nezlob." (Hned?)

Díl 8.: Hned!
"Zlobim. Tak co bude? Vymysli něco!"

Díl 9.: Nečekaná návštěva:
"Jéé. Ahoj. Jdete akorát... Nemáte klíč?"

Díl 10.: Zloděj
"Mám, dostanu se kamkoli... Nemáte trezor?"

Díl 11.: Živý trezor v dobrých rukách:
"Tady. Mluví a je jen váš."

Díl 12.: Nezájem:
"Blondýnu nechci, jsem gay. Raději peníze."

Díl 13.: Té se asi nezbavím:
"Peníze nemám. Zato mám náročnou ženu."

Díl 14.: Soucit:
"Vaše blbost... Kolega ji odstraní, chcete?"

Díl 15.: Dohoda:
"Hm. Co za to? Peníze nemám."

Díl 16.: Co za to?
"Peněz má už dost... Umíte anglicky?"

Díl 17.: Na co?
"Anglicky? Jen čínsky. Ale na co?"

Díl 18.: Podmínka:
"Potřebuje učitele. Trpělivého. Zbaví vás blondýny."

Díl 19.: Zmizení:
"Super. Domluveno. Tady j... Kam zmizela?"

Díl 20.: Pátrání:
"Někde tu bude. Cítím její parfém."

Díl 21.: Soused zasahuje:
"Petře, díky. Ten můj blbec vedle..."

Díl 22.: Nezištnost:
"Pro tebe cokoli, neboj. Pomilujeme se?"

Díl 23.: Už zase?
"Nech toho. Milovali jsme se ráno."

Díl 24.: Nestačilo to
"Ale ta tvá pouta... Chci tě."

Díl 25.: Zvonek:
"To je ten můj. Do koupelny!"

Díl 26.: Útěk:
"Okno! Je to jen pět metrů..."

Díl 27.: Plán:
"Skočím sama. Sejdeme se, jako vždycky."

Díl 28.: Operátorka:
"Záchranku do České 5, obě nohy zlomené."

Díl 29.: V kavárně:
"...a pak jsem mu zavolal záchranku."

Díl 30.: Pochybnosti:
"Přejet manžela autem, to nebude náhoda..."

Díl 31.: Návštěva:
"Pane doktore, prosím, jak to vypadá?"

Díl 32.: Protřelý lékař:
"Chodit bude. Nebo nemá? Kolik dáte?"

Díl 33.: Na pokoji:
"Budeš zase chodit. A příště neskákej."

Díl 34.: U souseda:
"Je to zařízený. Zaslouží si to."

Díl 35.: Doktor k pacientovi:
"Vyzkoušel jsem ji, jak jste chtěl."

Díl 36.: Strach:
"Chce se mě zbavit, že jo?"

Díl 37.: Její dilema:
Byl ale ochoten za ní skočit.

Díl 38.: Doktor přemítá nad úplatky:
"Ona dala, on dal. Co teď?"

Díl 39.: Rozhodnutí:
Vrátí se k němu. Miluje ho.

Díl 40.: Soused plánuje budoucnost:
"Pojedeme do Benátek, od něj odejdeš..."

Díl 41.: Doktor plánuje budoucnost:
Odejdu z nemocnice. Pojedu do Benátek.

Díl 42.: Zlodějův kolega, nájemný vrah, plánuje budoucnost:
Udělám dobrý skutek. Oddělám někoho zadarmo.

Díl 43.: Manželé v Benátkách:
"Petr se dal dohromady se zlodějem?"

Díl 44.: Manželka upřesňuje:
"Jen profesně, Petr má milenku... měl."

Díl 45.: A ještě chci vědět:
"Řekni mi, kde byl ten klíč?"

Díl 46.: Tajemství od Čertovy Stěny:
"Libuše ho darovala Daliborovi. Za Hubičku."

Díl 47.: Čertova hubička:
"Tak to jo. Pojď ke mně!"

Díl 48.: Gondola najednou prudce narazila do kůlu, který trčel z vody, klíč položený na sedátku vyletěl do vzduchu:
"Chyť ho, ať nespadne do kanálu!"


*** KONEC ***